چهارشنبه 05 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/06/23
ایجاد نشاط در جامعه لازمه توسعه شهر است

شهردار شاهین شهر و اعضای شورای اسلامی شهر میهمان جشن شهروندی در مجموعه گردشگری و تفریحی شهرداری بودند.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر به همراه علیرضا جهانگیری ، حسین ابراهیمی و علی فتحی اعضای شورای اسلامی شهر در آخرین جشن شهروندی تابستانه در مجموعه گردشگری و تفریحی شهرداری شاهین شهر حاضر شدند.
بهمنی ضمن گرامیداشت روز مباهله و اثبات حقانیت دین اسلام اظهار داشت : همان گونه که معصومین در روایات تاکید کرده اند در اعیاد ملی و مذهبی باید شادی کرد و در روزهای عزا به سوگواری پرداخت ، با رعایت احکام و توجه به دستورات اسلامی می توان شادترین و بهترین لحظات و زندگی پرنشاطی را برای مردم رقم زد زیرا اسلام دین شادی و برترین و بهترین دین خداوند است.
شهردار شاهین شهر ترویج و توسعه نشاط و شادابی را عامل توسعه شهر دانست و گفت: شهروندانی آگاه ، شاداب و پویا اصلی ترین ابزار توسعه شهر هستند و می توانند با مشارکت خود قطار پیشرفت و توسعه شهر را شتاب بیشتری بدهند. خوشحالم برنامه هایی خوب و در شان شهروندان هماه با ارایه آموزش های لازم شهروندی و توجه به معضلات اجتماعی تدارک دیده شده است و بر خود لازم می دانم از سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر ، برنامه ریزان و مجریان این برنامه قدردانی نمایم.
بهمنی از تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی شهرر و شهردار خبر داد و افزود: هم اندیشی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مدیران اجرایی شهرداری این بدنه را یکپارچه و متحد و به پیکره ای واحد تبدیل می کند که حاصل آن بهبود فعالیت های شهرداری و نفع شهروندان است.
وی از ایجاد راهکارهای جدید برای ارتباط نزدیک ، سریع و مداوم با شهروندان و استفاده از دیدگاه ها و نظرات مردم فهیم شاهین شهر خبر داد.

جشن های شهروندی توسط کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر با بخش های مختلف نمایشی ، موسیقی ، تئاتر ، سرگرمی ، مسابقه در کنار آموزش با موضوعات مختلف آسیب های اجتماعی ، آموزش های شهروندی و زندگی شهری ، روزهای پنج شنبه در محل مجموعه گردشگری و تفریحی شهرداری شاهین شهر و روزهای جمعه در محله های مختلف شهر برگزار می گردد که با توجه به آغاز ماه های محرم و صفر این نشست های شهروندی با شو حسینی و حال و هوای این ایام در قالب جدید برگزار خواهد شد که جزییات آن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
با عضویت در کانال تلگرامی ShaahinShahri@ می توانید از برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی در شاهین شهر آگاه شوید.
لینک عضویت : http://t.me/joinchat/AAAAAD9EDwrRQ3pPrMBZiA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا