سه شنبه 04 اردیبهشت ماه 1403
شرح خبر
1396/06/26
بوسه شهردار بر پیشانی پهلوانان شهر

شهردار شاهین شهر به همراه مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر از ورزشخانه ذوالفقار بازدید و با پهلوانان و ورزشکاران دیدار کردند.

عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر و روح اله شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر در ورزشخانه ذوالفقار حاضر شدند و در حالی با ذکر اشعاری در مدح ائمه اطهار و مصیبت عاشورا که از سوی مرشد قرائت می گردید شاهد هنرنمایی جمعی از پیشکسوتان ، پهلوانان و ورزشکاران شاهین شهر بودند.
ورزشخانه ذوالفقار با برگزاری برنامه های فرهنگی و نشست های متعدد در مناسبت های ملی و مذهبی به یک پایگاه فرهنگی تبدیل شده است به گونه ای که در یازده سال فعالیت همواره به عنوان یکی از ورزشخانه های مطرح و صاحب رتبه بوده است.
حیدرعلی صادق گلی رییس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه ای در گزارشی عنوان کرد: ورزشکاران موفق به کسب مقام سوم تیمی در کشور شده اند و مرشد سعید رحیمی توانسته در سه سال متناوب عنوان مرشد برتر کشور را کسب نماید همچنین طلاب حاضر در این مجموعه فرهنگی ورزشی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در میان طلاب شده اند.
در حال حاضر بیش از 25 نونهال و حدود 40 ورزشکار و پهلوان در دو سانس مختلف  در ورزشخانه ذوالفقار به کسب معرفت و ورزش می پردازند

 

 

 

 

 

 

استفاده از اين خبر بدون ذكر منبع ممنوع است
نظرات شما
افزودن نظر شما
ارسال نظر
بازگشت
   
سازمان فرهنگی ، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین شهر
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا